LuckaKamarádka, ze které se stala i klientka
Ahoj Leni, nejvíc jsi mi pomohla s tím, když jsi mi protřídila a srovnala všechny moje papíry týkající se různých finančních investic, ve kterých jsem se horko těžko vyznávala. To by byl pro mě nadlidský výkon. Potřebovala jsem někoho, kdo bude nad tím vším držet ochrannou ruku a radit co, kde a jak....ještě bych třeba uvítala nějakou přehlednou tabulku se seznamem veškerého pojištění, kolik měsíčně přispívám a kdy eventuelně můžu vybírat/rušit apod..... Také jsem moc ráda za to, že když mi přijde nějaký nečekaný dopis s informací, že můžu někde něco měnit nebo rušit nebo cokoliv, tak poradíš, jestli s tím je třeba opravdu něco dělat nebo ignorovat nebo tak. Já tomu nerozumím, ani rozumět moc nechci, takže jsem vděčná za to, že někdo jiný za mě "myslí" Lucka
IvanaKamarádka, která dobře ví, co znamená horký vosk ve wellness
Ahoj Leni, ode mě odpověď asi krátká. Vzhledem k tomu, že toho v ČR z finančního hlediska už moc neřeším, neměly jsme příležitost se dostat do složitějších záležitostí. Každopádně ve věci rušení starých a uzavření nové pojistky jsi mě vedla a pomáhala k mé plné spokojenosti, vždycky reaguješ rychle a k věci a přišlo mi, že se snažíš předvídat, resp. víš už asi, co bude následovat, a tak upozorňuješ už nějaký ten krok předem, co je zapotřebí. Jak říkám, neměla jsem nic takového, kde bych mohla patřičně vyhodnotit tvoje pozitiva nebo nedostatky v tomto směru, ale mám z tebe dobrý pocit, že víš, o čem mluvíš. Každopádně času jsi mi ušetřila určitě hodně a vím, že se na tebe můžu s čímkoliv obrátit. Dotaz na to, při jaké situaci v životě si na tebe vzpomenu, mě rozesmál, protože to nemá co do činění s ničím, o čem je tady řeč - při depilaci. 😉 Měj se pěkně a hodně zdaru! Ivana
KatkaKlientka, ze které se stala kamarádka
Ahoj Leničko, nezlob se, že píšu až teď. Myslím, že z mé strany je všechno jasné,s tebou je radost něco řešit, protože člověk vidí a cítí, že se snažíš a jdeš do naší-jako klientské problematiky naplno a nic nešidíš. Jsi vždycky přívětivá, i když ti volají postarší pánové jen kvůli pokecu :-), pamatuješ moji návštěvu u tebe, zrovna se takhle jeden opakovaně hlásil:-). Jsi skvělá, umíš v podstatě obchodní transakce pojmout jako přítel a lidi se k tobě určitě s důvěrou rádi vrací. Za mě jsi jednička z 5ti hvězdičkama:-). Nevím , jestli jsem odpověděla přesně na to co jsi se ptala, protože jsem si tvůj email četla už, když jsi ho poslala a takový pocit na co se tážeš ve mě zůstal a protože teď mám zrovna chvilenku, tak jen odpovídám:-). Učiněný lajdák:-), tak doufám, že jsem ti udělala alespoń malinkou radost, ale psané to nebylo kvůli tomu, že bych ti chtěla pochlebovat, já to takhle cítím a za mě to tak je....měj se krásně papapa Leničko
LenkaKlientka, ze které se stala kamarádka 🙂
Leni! Raději bych volila formu otázek.... , ale že jsi to Ty!!! a nikdy se mi zatím nestalo, že by jsi mne na nějakou otázku nedala brzkou odpověď - píšu ihned!!!! Hodnocení : 1 - je pro mne důležité mít někoho, kdo se v tom vyzná.... 2 - a komu věřím.... 3 - kdo mne upozorní na nezaplacení nebo poradí se změnami, které si "dodavatelé" vymyslí!!! No prostě moje finance spravuješ dobře. Jsem plně spokojená a nevím co bych mohla chtít víc! Že by ................ modré z nebe??? Nee - to nemůžu chtít po tobě 🙂 Lenka
LubomírKlient
Dobrý den, nevím co napsat asi forma otázek by byla pro mě lepší ale pokud Vám bude stačit můj názor, tak já jsem s Vaším vedením a spolupráci spokojen a nevím co by se dalo ještě zlepšit. Krásný den Lubomír

Nic nevznikne samo, takže ani tyto reference nevznikaly samovolně. Následujícím textem ve formě mailu jsem oslovila část svých "klientů" (taky se Vám to slovo tak příčí?) a část reakcí vidíte nahoře.

"Moc Vás všechny zdravím,

dnes přicházím výjimečně s prosbou. Delší čas mám v hlavě WWWěc, kterou bych sobě a lidem kolem sebe chtěla ušetřit čas, v důležitých momentech čas a nezřídka taky peníze a starosti. Nedávno jsem na ní začala pracovat. Věřím, že se moje snaha "zúročí" a že to za pár let budu moct brát jako dobrý nápad, který ve výsledku pomohl nejednomu člověku. Je to celé ale v plenkách a hned v začátku bych ráda zvolila správný směr. Na to ale budu potřebovat Vaši pomoc a tímto o si o ní dovolím poprosit.

Mám omezený a subjektivní pohled na to, jakým způsobem přistupuji k řešení problematiky Vašeho finančního zajištění a potřebovala bych náhled z druhé strany. Nazvat by se to dalo referencí, hodnocením nebo jakkoli jinak. Důležité ale bude sdělení. Mělo by mi říct jak mě vidíte jako člověka spravujícího Vaše finanční zajištění. 

Stojím o veškeré informace. Pozitivní i negativní, překvapující i samozřejmé. Budu ráda za každou větu. Čím více upřímnosti, jednoduchosti a srozumitelnosti, tím lépe. Nebojte se toho a věnujte mi prosím pár chvil svého času. Řekněte mi prosím, jak to vlastně dělám, co Vás překvapilo, co by mělo být standard a hlavně co Vám u mě chybí. Ve které situaci nebo oblasti jsem nejvíc pomohla a případně při jaké situaci v životě si na mě vzpomenete.  Většinou se to bude pravděpodobně týkat oblasti zajištění rizik a pojištění, ale ráda se nechám překvapit.

Uvidím jaké budou odpovědi od pasu. Mám ještě v záloze variantu naváděcích otázek, které případně na základě reakcí zkusila formulovat. Pořád ale věřím, že mě v tom nenecháte a že nebudou potřeba 😉 

Nehoří to, ale ráda bych věděla jestli si na to čas uděláte. A pokud ano, tak jestli v řádu dnů, týdnů nebo měsíců 🙂 

Díky moc a těším se na Vaše odpovědi. Lenka"

NAHORU